Wiosenne porządki

MM

Wiosna i wiosenne porządki…
Najtrudniejszym jest uporządkowanie rzeczy we własnej głowie.
Należy bowiem rozpoznać, co jest naprawdę istotne, a co zbędne (choć dotychczas takim się nam być nie wydawało). Wkroczenie w wiosnę, to nie lada eksperyment. Dotyczy tylko ciebie i nikogo więcej, choć u niektórych może pojawić się zdziwienie skąd taka zmiana?
Uwolnienie od nadmiaru „metali ciężkich”, które zgromadziły się wokół ciebie,
to bardzo ważne zadanie, bez wątpienia służące lepszemu samopoczuciu
w każdej sferze.

Jestem na etapie dokonywania takich porządków.
Pierwszą znaczącą poprawą jest ilość czasu, którą już wygospodarowałam
i którą mam jeszcze szansę przywrócić sobie samej,
bo jeśli nie ja, to kto ma to zrobić?

Życzę wszystkim owocnych wiosennych porządków.
Cokolwiek pod tym hasłem zechcecie zmieścić 😉 😛

Wiosenny nastrój pełen jest słońca i zieleni.
Niech taki pozostanie!
Koniecznie!

Z serdecznością,
iei

Przymruż oko jak robiła to niesamowita MM
i posłuchaj…
Nutka dla nas:
Engelbert Humperdinck – A Man Without Love


______________________________
Fotografia z sieci wyłowiona
(vladtime.ru)

Dodaj komentarz